Popular Posts

Thursday, 17 November 2011

bakal bini ....

haaa..ni la kekasih hati aku yg da lame aku tggu dari dulu..aku pn xtau nape jadi terlalu obses kat awek ni..nk cantik...mmg la cantik...nk kate seksi...pn bley tahan..tapi tu la..aku mule berkenan nk p merisisk awek ni waktu aku mule2 blajar di KL..waktu dlm perjalanan ke KL, aku melalui Karak highway., mase tu aku tgh tido..tibe2 dlm separuh sedar aku cam terdengar satu bunyi yg sgt merdu dari jauh..bunyi itu seakan-akan dibawa arus angin sepoi2 masuk ke dalam telinga aku..tapi tingkap tutup..angin x lepas masuk..haaa nk di jadikan citer..tibe2 aku tersentak apabile terdengar deruman yg semakin dekat semakin garang....dan wujud pula pelbagai aneka bunyi lagi..ade yg slow n merdu..ade yg garang tp mantooob...waktu tu la hati ku terangsang melihat 'awek-awek' ni beraksi di atas highway.......berpuluh-puluh biji superbike meluncur laju di hadapan mata ku.....wah!!!! cube bayangkan law kite yg sedang menunggang awek tu...pergh!!!  macho giler kan..bermula pada hari tu la aku mule menyimpan minat terhadap superbike...aku ingin merisik n bertunang dengannye..tp sampai sekarang aku rungsing.."mane aku nk cari mak ayah dia???" heheheh.. aku mule menyimpan gambar2 die...membuat research ttg jenis2 dan specifikasi die...kire luar dalam la aku kaji...law luar cantik,,msti dalam pn nk kene cantik...hehehhe maaf la ayt bunyi cam kurang sopan..bahasa tinggi sgt..gayat!!! hehe.. aku mule memberanikan diri menjejakkan kaki ke kedai2 superbike untuk melihat dengan mate sendiri kecantikan die..hehe dtg kedai bukan main la..dengan tgn bersilang kat belakang, aku bertanyakan harge2 superbike, kemampuan die...cine tu pun menerangkan dengan bersungguh-sungguh pe yg aku tanye...sebab die yakin aku nk angkat sebijik kot,,, yeela pasai ari tu aku dtg kedai die dengan berpakaian seperti seorang biker yg otai ..padahal naik yamaha EGO je...aih my baby EGO tu power kot..haaaa..jgn men2..setakat genting tu dlm tgn die je..hahaha aku pn malas nk tulis panjang2...minat aku terhadap awek ni semakin mendalam..sampai hampir setiap minggu muke aku mesti terpacak kat tepi highway tol gombak...smpai biker2 yg lalu situ da malas nk tgk muke aku da...xpa la..ikut suka aku la nk lepak mane...mane ade superbike di situ aku menjelma,,,,heheheh..ok la ade keje skit nk buat  ...tenung la awek aku ni puas2..law nk yg seperti gambar di atas sedia hantaran RM80k++...law da jande(2nd hand) sedia la dlm RM50k++ hehhehe chenquish!!!

No comments:

Post a Comment